Jak vzniká homosexualita?

29. srpna 2009 v 23:34 |  Express yourself
Můj blog... Proč sem píšu? Poslední dobou, kdy jsem měl depresi, mi blog pomáhal se z toho vykecat a bylo mi trochu líp (že to byla velká deprese svědčí i to, že denně přibyl jeden článek:D) Taky tady píšu články, názory, zážitky, u kterých mě zajímá, jaký názor mají ostatní, proto jsem rád, za jakýkoliv komentář... A dnes mi to nedá, abych sem jeden komentář nezkopčil a nezaložil na něm dnešní článek... Takže comment je k článku Tradiční rodina versus Rodina:
.........
Jak pěkně se mi tohle četlo. Popravdě už je to dýl, co jsem si stejnou otázku kladla i Já. Věnovala jsem tomu článek na jednom z mých sta blogů...A lidé mi odpovídali, vesměs tak, jak tady odpovídají tobě. Ale co s tím.
Opravdu jsem toho názoru, že děti vyrůstající v rodině s rodičič stejného pohlaví v dospělosti budou mít sklok k homosexualitě, ale taky je možné že nebudou. (a i kdyby měli, tak co jako..)
Ovšem nemyslím si, že rodiče stejného pohlaví neumí vychovat dítě, z dítěte člověka schopného žít a milovat :).
A o to přece jde, vychovávat děti s láskou. ( a řekněte kolik je heteráků, co svý děti bijou, házej je do děcáků a neznaj se k nim?!*zlé oči*)
A pokud někdo chce argumentovat tím, že děti z těhle rodin budou vystaveny většné/věčné(jak se to píše sakra?:D) šikaně okolí..no promiňte, ale když je nikdo nevychoval k toleranci, tak co chcete?
.........
Jak si myslíte, že vzniká homosexualita? Hodí se vůbec slovo vzniká? A jak vzniká heterosexualita? Myslíte, že se to dá odkoukat od rodičů a lidí okolo? Pokud ano, jaktože existují homosexuálové? Přece společnost je založena na tradiční rodině - muže a ženy, kteří vychovávají své děti... Takže existovali by vůbec gayové a lesbičky, pokud by tahle teorie byla pravdivá? Asi ne:D Leda že by se vaše maminka nebo tatínek chodili pusinkovat s jinýma maminkama, či tatínkama a ještě vás nechali koukat... A myslím, že žádný gay či lesbička takovou zkušenost nemá... A je i vědecky dokázaný, že homosexualita je vrozená. To že budete gay či lesbička je rozhodnuto už v dětství, a tyto "sklony" se začnou rozvíjet v době, kdy se začne rozvíjet vaše sexualita. Okolí na vaši sexuální orientaci nemá žádný vliv;)
...
 


1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lucka SB Lucka SB | Web | 29. srpna 2009 v 23:57 | Reagovat

Ahojky jasne tak sem to nemyslela ze s pravidlama pro SB :D i tak je nikdo u nas nerespektuja :D ja jen abych nemusela tvuj blog hledat v starsich clankach :D :-)

2 Sherine K. Sherine K. | Web | 30. srpna 2009 v 13:03 | Reagovat

Jistěže máš pravdu :-) Samozdřejmně to je tak jak říkáš. Ovšem je třeba si uvědomit, že pokud to dítě bude vnímat už od dětsví, příjde mu to normální - a buď se toho chytí, nebo ne ( Krucifix označ to tam celé, a neokusuj mi tu větu *zlé  oči*)

Co jsem tím chtěla říct (Sherine příjdeš do pekla, takhle dráždit lidi)

Víš, pokud dají možnost vychovávat děti lidem jako jsme my - vyroste nová generace a podle mého názoru daleko tolerantnější. Navíc dítě potřebuje především lásku, a kde je psáno že homosexuál je synonymum pro nenávist a zlobu.

Takže pokud jsi to pochopil tak, jak jsi to nejspíš pochopil. Omlouvám se :).
Rozhodně nechci, aby to vypadalo, že couvám a ustupuji od prvního názoru, to rozhodně ne, jen ho podrobněji vykládám, aby nedošlo (jakože už nejspíš stejně došlo) k omylu :-).

Sherine

3 Petr Petr | Web | 30. srpna 2009 v 13:15 | Reagovat

Ale ne, já to nemyslel nějak zle;) Jen, že tenhle názor jsem slyšel už víckrát, tak jsem tam chtěl napsat, jak to vysvětlujou vědci a jako ukázku v článku jsem použil tvůj koment. Za to, že máš nějakej názor do pekla nepřijdeš - nebo aspoň né u mě na blgu:D Zároveň máš pravdu v tom, že tyhle děti budou pak víc tolerantnější (nebo taky ne:D), ale uvidíme, každopádně je to debata na dlouho a já ti děkuju za každej komentář co napíšeš, tak se nezlob;)

4 Sherine K. Sherine K. | Web | 30. srpna 2009 v 13:29 | Reagovat

Jsem dcera ďábla :D To si piš, že se na pořádnou ženskou ráda podívám *Sherinčiny růžky* :D

5 Tom Tom | Web | 30. srpna 2009 v 13:36 | Reagovat

Byl bych opatrný s tím, že okolí na sexuální orientaci nemá žádný vliv... Na sexuální orientaci má možná vliv opravdu minimální, ale na přijetí své sexuality, na samotné sexuální projevy, partnerské vztahy má vliv velmi značný... A nemůžem to podceňovat.

A pokud jde o to, co vědci prokázali a co ne, tak to už je kapitola sama o sobě, ono to vědecké prokazování je většinou dost problematické :-D

Stejně jako pojem tradiční rodiny :-) mám pocit, že i rodina dvou mužů (příp. žen) a dětí může být velmi tradiční a jiné tzv. tradiční rodiny žijí velmi netradičně. Nehledě na to, že typické rodiny už vypadají velmi často tak, že je jeden rodič a děti apod apod...

Tradiční rodina jak se o ní dneska mluví je tu pár stovek let, tím je myšleno 2 :-D a i za tu dobu se radikálně vyvíjí :-D

A dost už žvanění :-)

6 Sherine K. Sherine K. | Web | 30. srpna 2009 v 13:55 | Reagovat

Nemůžem podceňovat. - Podle mne už jsme podcenili tolik zásadních věcí, že už to nsad nemůže být horší :D
Mě by zajímalo, jak se bude chovat dítě vychoavné v takvé rodině...

7 pavel pavel | Web | 30. srpna 2009 v 15:51 | Reagovat

taky si myslím, že je vrozená, i když existují případy, které se tomu vymykají... například když mladý člověk z nedostatku heterosexuality se přimkne ke stejnému pohlaví... a výchovou může být často ovlivněn, ale jen ovlivněn, taky...
můj kolega byl ženatý s dvěma dětmi, šel jednou v 25 letech na nějaké párty, přišel stejnému pohlaví na chuť a ženu opustil... i takové případy bývají....
mimochodem mám právě na blogu taky toto téma, i když jen ve fotografiích...

8 Tom Tom | Web | 30. srpna 2009 v 22:20 | Reagovat

Dítě vychovávané v takové rodině bude vypadat dost podobně jako v ktérékoliv jiné, jen bude trochu tolerantnější, ale nic zásadního jiného tam asi nebude :-)

9 Sherine K. Sherine K. | Web | 30. srpna 2009 v 22:39 | Reagovat

Potkal jsi takového člověka někdy?

10 Katull Katull | Web | 31. prosince 2009 v 16:58 | Reagovat

Homosexualita a stejně tak heterosexualita vzniká v prenatálním období, přeloženo: když jsme u maminky v bříšku;), a naprosto na ni nemá vliv, jestli je dítě vychováváno homosexuálními nebo heterosexuálními rodiči. Lidi toho tvrdí spoustu, ale většina je založena na předsudcích. Předsudky jsou součást člověka a nedá se jich zbavit, pozitivní ale je, že se dá pracovat na jejich zmírňování. Pořád jsme hodně ovlivněni minulostí národa a bude ještě trvat, než se věci změní. Ale jak říká jedna moje kantorka, šiřme osvětu, ať je svět lepší;)
Jinak tě zdravím, kolego, já taky studuju sociální práci a sem vždycky ráda, když potkám někoho snad trošku podobně zapálenýho:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.